Wildberries-ը սկսեց փորձարկել նոր լոգոտիպը

Wildberries-ը սկսել է նոր տարբերանշանի փորձարկումը, այն այսօր հայտնվել է առցանց հարթակի կայքում. համոզված է ՌԻԱ Նովոստիի թղթակիցը։
Նորացված շուկայի տարբերանշանը սուր անկյուններ չունի՝ այն ավելի կլորացվել է, փոխվել է նաև տառատեսակը։
Marketplace-ի մամուլի ծառայությունը հաստատել է նոր լոգոյի մշակումը, սակայն պարզաբանել է, որ սա փորձնական է. լայնածավալ ռեբրենդինգի մասին դեռ խոսք չկա։
«Մենք մշակել ենք մի քանի հայեցակարգ, փորձարկում ենք դրանցից մեկը: Մենք ստանում և գնահատում ենք հաճախորդների կարծիքը: Նոր տարբերանշանը սահմանափակ չափով օգտագործվում է որոշ նոր պիկապ կետերում»,- հայտնել են ընկերությունից։