Աշնան սկզբին Ռուսաստանում տաքսիների գները կարող են կտրուկ աճել

Աշնան սկզբին Ռուսաստանում տաքսիների գները կարող են կտրուկ աճել

Աշնան առաջին օրը տաքսիների գները կարող են մի քանի անգամ բարձրանալ։ Մինչև այս ամսաթիվը վարորդները պետք է ուղևորների նկատմամբ փոխադրողի համար կնքեն քաղաքացիական պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրություն, ստանան տաքսի աշխատելու թույլտվություն, ինչպես նաև մեքենան ներկեն ճիշտ գույնով:

«Իզվեստիա»-ի թղթակից Ալեքսեյ Շանևը պարզել է, թե ինչու վարորդների մեծ մասը չի կատարել պայմանները և ինչ հետևանքներ կարող է ունենալ ուղևորների համար։ Շուրջ մեկ տարի, ինչ գործում է տաքսիների մասին օրենքը, վարորդների միայն մեկ քառորդն է կատարել բոլոր անհրաժեշտ ընթացակարգերն ու հաստատումները։ Սանկտ Պետերբուրգում և Մոսկվայում հիմնականում ինքնազբաղված անձինք չեն ցանկանում փաստաթղթեր կազմել։

Լիցենզիա ստանալու համար դուք պետք է մեքենան բերեք պատշաճ վիճակի. այն պետք է լինի սպիտակ դեղին շերտով: Յուրաքանչյուր աշխատանքի մեկնելուց առաջ անցնել բժշկական և տեխնիկական զննում: Եվ ևս մեկ բան՝ կնքեք ապահովագրական պայմանագիր՝ ուղևորի հանդեպ փոխադրողի պատասխանատվության համար:

Ներկայումս, ըստ օրենքի, եթե ուղեւոր է վիրավորվել, պատասխանատվությունը կրում է վարորդը։ Տաքսիների համար ԱՊՊԱ-ով տուժած հաճախորդը կարող է ստանալ մինչև 500 հազար ռուբլի: Բայց ագրեգատորները, որպես կանոն, լրացուցիչ ապահովագրում են ծառայությունների օգտագործողներին։ Այդ թվում՝ վարորդներին չվախեցնելու համար։ Մեկ այլ ապահովագրության ներդրման կողմնակիցները պնդում են, որ առաջին տեղում ուղեւորների շահերն են։ Սպառողների շահերի պաշտպաններն ասում են, որ վարորդների մեծ մասը միտումնավոր չի գրանցվում: Սա թույլ է տալիս խուսափել հարկերից։ Իսկ ագրեգատորները ստիպված են աշխատել նրանց հետ, քանի որ քաղաքներում արդեն իսկ տաքսիները քիչ են։